Alla inlägg under mars 2007

Av Marit Blomqvist - 31 mars 2007 10:32

Hej på er alla där ute. Hoppas ni har det bra. Våren har kommit och alla växter i Guds natur vaknar upp upp ur vinterdvalan.Jag har bett till Gud om hans ledning och nu börjar dörrar öppnas där jag kan vittna om Jesus och berätta om det glada budskapet.Jag tänkte på igår ikväll innan jag föll i sömnen på mitt gamla liv och hur trasig jag var både i ande, kropp o själv. Jag hade inget kvar att leva för, hade ingen glädje överhuvudtaget för jag var helt slut.Jag minns min förtvivlade bön till Gud som jag bad under tårar: Om du inte finns Gud så kan jag lika gjärna lägga mig ner och dö.Det var en bön som kom från mitt hjärtats innersta, för jag hade gett upp.Gud hörde min bön, halleluja. Han började resa mig upp sakta men säkert. Jag minns mina skakiga knän när jag började gå med Gud igen. Jag var som ett barn som skulle lära sig att gå. Min bön var i mitt hjärta varje dag att :Gud ta hand om mig nu för jag klarar mig inte själv.Jag har lämnat mitt liv till Jesus fullständigt till Jesus, han har gått med mig hela tiden fast det har stormat ibland men ingen kan rycka mig ur hans hand.Jesus har förändrat mitt liv fullständigt.I Joh 7:37 står följande: Om någon törstar så kom till mig och drick. Den som tror på mig,ur hans innersta skall strömmar av levande vatten flyta fram.Jesus talar om den Helige Anden här som är så djuvlig att uppleva den helige Andens närvaro.Den helige Anden är ju sänt av Gud till oss för att vi skulle ha en hjäpare och tröstare efter att Jesus dog på korset och senare uppstog.Jesus talar inte om en liten vattenpöl som står stilla utan av strömmar som flyter fram.Om du tänker dig strömmar i en fors eller älv så vet vi ju hur starka dom kan vara.Stenar i botten på älven eller forsen börjar röra på sig av strömmens kraft och grenar följer med som ingenting.Det flyter fram nytt vatten hela tiden och det stannar inte upp av hinder som kommer i vägen.Så är det med den helige Ande som flyter i våra hjärtan som är frälsta och tagit emot Jesus i våra liv.Jesus har förändrat mitt liv från att vara en trasig människa till en ny skapelse.Det står i Guds ord: Det gamla är förgånget se något nytt har kommit.Alltså jag är född på nytt, till en ny människa och det blir alla som tar emot Jesus som sin frälsare.Joh 6:63 Står följande: Jesus säger. Det är anden som ger liv,köttet är inte till någon nytta:Det ord jag har talat är Ande och liv.Alltså innan vi blir frälsta och födda på nytt så vandrar vi i köttet eller i mörker som bibeln även talar om.Jag har även varit i det mörkret, visste varken ut eller in förran Gud grepp in och lyfte mig upp från fördärvets grop och ställde mig på en fast klippa.Jesus talar om ande och liv..Halleluja, det är då livet börjar när man blir frälst. Du kommer och se med andra ögon på ditt liv, du vandrar inte i mörkret längre utan får Guds ljus i ditt inre.Många går och frågar sig idag. Vad är meningen med livet och det var inte länge sedan en frågade mig. Varför är jag här på jorden. Varför?Varför finns jag till?Ja vänner...Svaret är Jesus i våra liv..Svaret på alla våra frågor är Jesus.Vi är Guds skapelse och behöver Guds närvaro och ledning som vill vårt bästa.Tänk på detta Bibelvers: Ty så älskade Gud världen så att han gav sin enfödde son på var och en som tror på honom skall inte gå förlorad utan ha evigt liv.Gud älskade dig och mig så mycket att han gav Jesus till oss och han dog för oss, för våran skull.Vägen är öppen till Gud men den vägen går genom Jesus.Jesus säger: Ingen kommer till Fadern utom genom mig. Detta är nåd vänner. Gud sände Jesus till oss medan vi ännu var syndare och gjorde och gör ännu idag allt ont i Guds ögon.Det står även i Guds ord där Jesus säger. Utan mig kan ni ingenting göra.Vi är beroende av Jesus och den Helige Ande i våra liv.I köttet kan ingen människa göra något för Gud. Det vara gärningar som syftar till gott men det räcker inte.Gud vill inte ha prestationer utan han vill ha dig.Jesus säger också: Var inte oroliga i era hjärtan. Tro på Gud och tro på mig.Där slutar jag för idag. Sök Jesus medan han låter sig finnas för en dag kommer när det är försent.Jag älskar er med Jesus kärlek och önskar er Guds välsignelser till er alla...Kramar Mirre...

Av Marit Blomqvist - 26 mars 2007 08:56

God morgon. Jag hade en dröm inatt som tog mig ordentligt.Jag drömde att det var tre stycken får och några lamm inne i en ladugård instängda men varken mat eller vatten.När jag gick in efter några dagar utan att ha varit hos dem och skött om dem så hittade jag dem uttrötta hungriga och utmärgade och törstiga. ( det var mina får i drömmen)Jag blev helt förtvivlad så jag gick upp till höskullen där jag hämtade potatis som hade börjat och gro, halm och någon slags kratffoder och med massor av vatten.Det första fåret drack vatten men det andra var så slö att den inte orkade upp så jag välte den ur sägen där fåret låg nerbäddad med mattor på för att få upp den på benen.Den var utmärgad och uttorkad men jag fick liv i den också.Sedan fick jag se i drömmen att fåren kunde komma ut och började få liv sakta men säkert med de var medtagna av det som hade varit.I drömmen skälde pappa ut mig att jag kan inte göra så med fåren, jag fick inte misssköta dem.Medan pappa skällde så var jag bedrövad i mitt hjärta och kände djup ånger att jag inte hade skött om mina får och gett dom mat, vatten och omskötsel.Jag sa till pappa att jag ska aldrig mer ska göra så igen, utan sköta om dem ordentligt.Den här drömmen talade till mig så starkt.Jag är övertygad om att denna dröm är ett allvarligt budskap till oss alla från Herren som är troende.Vi som har fått möta Jesus, vi måste lyda Gud och så ut mat, andlig mat till våra med människor som törstar, hungrar och är utmärgade, människor som kanske inte ens orkar resa sig.Gode Gud..detta tog.Ger vi inte ut av det som vi fått av Herren kommer vi själva och dö tillsammans med dom utmärgade fåren.Denna dröm gör mig så ont att jag nästan är bedrövad och direkt började jag rannsaka mig själv när jag vaknade.Jag sa till Herren att om denna dröm är från dig så tar jag emot den.Gode Gud förlåt mig och förlåt oss alla.Vi kan inte sitta vid våra kyrkor och ta emot av Gud utan att ge det vidare till alla andra. Vi kommer och härskna invändigt och till slut lukta illa.Vi måste vidare med budskapet om Jesus och inte bara ta emot och ta emot.Det får inte bli egoism i våra liv utan vi måste vidare till fåren som är där ute.Jag kännde en glädje i drömmen när jag var på väg till höskullen för att hämta mat till fåren och det var inte lite mat, det var massor och jag kände i drömmen att det var brottom för att kunna rädda dem.Det andra fåret som låg ner utan att kunna ta upp sig själv utan min hjälp visar att det finns människor som är nerslagna så att dom inte orkar att resa sig.Vi måste hjälpa dem och det är genom Jesus och berätta om hans liv och vad Jesus gjort för oss på korset.Potatisen som hade börjat att gro visar skott som vi ska dela ut och det är Guds ord och till slut så börjar den och växa och gro i människors hjärtan.Vattnet som släcker törsten är den Helige Ande som vi måste berätta om och ge människor kunskap att dom är inte ensamma utan vi har en hjälp.Kraftfoder i drömmmen är Guds kraft som verkar mäktigt i oss. Men Guds kraft kan vi förmå allt och gå emot allt det onda som finns i världen.Halmen har inte så mycket näring i sig, halmen är mer bukfylla. Gud vill att vi ska så av Honom och av hans ord inte av oss själva.När vi går i väg med vår egen kraft så verkar det till intet prcis som halmen ger ingen näring om man bara äter den.Jag bad Gud om uttydning om drömmen och det fick jag.Vakna vänner...vi får inte sova...Gud hjälpte oss..Jag älskar er med Jesus kärlek och han älskar er.Kramar Mirre

Av Marit Blomqvist - 23 mars 2007 09:04

Ps 51:19 står följande.Offer som Gud vill ha är en förkrossad ande, ett förkossad och bedrövad hjärta föraktar du inte Gud.När vi söker Gud i ande och sanning så finns han där.Söker vi Gud med ärligt hjärta så kommer han till oss till mötes.Ibland måste Gud uppfostra sina barn precis som en jordisk pappa uppfostrar sina barn och tillrättavisar dem så att barnet har nytta av det när han eller hon blir större.Tillrättavisningen från den jordiska pappan kanske gör ont tillfälligt men det har en effekt som är god och som ger frukt senare och blir till välsignelse. Detta samma gäller vår Himelska Fader som uppfostrar sina barn även om det gör ont för tillfället så kommer det bli en välsignelse för oss. För Gud har en tanke med oss alla och vill lära oss ,om vi är villiga att ta emot hans tillrättavisningar och väg ledning.Visst gör det ont medan det pågår men Guds omsårg om oss är rättvist och det går helande där ur.Ibland måste Gud gå in i djupet hos människohjärtat för att både rensa oss från allt skräp och hela oss från sår som kommit när vi levt i världen.ps 19 : 8-9Herrens undervisning är fullkomlig den ger själen nytt liv. Herrens vittnesbörd är sant,det gör enkla människor visa.Herrens befallningar är rätta, det ger glädje åt hjärtat.Hans bud är är klart, det upplyser ögonen.Här står det om vad undervisningen från Gud och vad det har med sig.Herres undervisning är fullkomlig och det ger själen nytt liv.Guds undervisning till oss är sanning och lär oss vandra med honom.Himelska Fader älskar oss och därför vill han undervisa oss om allt han har i sitt hjärta för att det ska gå väl med oss.Denna undervisningen ger också glädje i vår själ.I vår själ har vi känslor som skiftar och ibland kan vi känna i vår själ att jag mår inte bra av olika anledningar.Men som du läste ger Gud undervisning till oss och ger glädje i vår själ och låter vi honom leda oss på sina vägar som är rätta och sanna kommer det att ge oss glädje i vårt hjärta.Läser man Guds ord så ser man att Guds ord är klara och det öppnar våra ögon och vi ser.Men det finns en sak som Gud förväntar sig av oss.Det är ödmjukhet i vårt hjärta att vi böjer oss inför korset och visar vörnad inför Gud, ty Gud är helig och ren och han är konungen. Jorden och himlen tillhör honom och allt annat som finns till är hans.Jesus tog all vår synd på sig och nu har vi en möjlighet att få vara nära Gud och den vägen går genom Jesus.Ju mer jag umgås med Jesus och den helige Ande inser jag hur mäktig Gud är och hur liten människan är.Jag har svårt att förstå människor som är upproriska mot Gud och gör en massa saker som är ont inför Gud och kanske en del gör dessa onda ting medvetet och vet inom sig att det är synd.Ps 23: 8 Jag vill lära dig och undervisa dig om den väg du ska vandra, jag vill ge dig råd och låta mitt öga vaka över dig.Underbara ord och full av kärlek och nåd. Som du ser så vill Gud undervisa oss, ge oss råd och han vakar över oss.Jesus älskar dig...kramar Mirre

Av Marit Blomqvist - 18 mars 2007 11:11

Tankarna som kom till mig vill jag dela med mig till er alla därute.Allt här i världen är förgängligt och som kommer och tar slut en dag och dö ut som en torkad gren som ligger på marken. Många jagar efter skönhet idag till sina kroppar för att bevara sin yttre skönhet, man gemongår sina operationer för att bromsa ålderns tecken. Men till vilken nytta? Man kan inte bromsa tidens tecken som märker oss eftersom åren går. Det finns ingen möjlighet att bromsa kroppens åldrande. Att jaga efter yttre skönhet består inte ,den är förgänglig som blommorna på ängen. Man blommar en tid och sedan vissnar det så är det också med våra kroppar.Varför jagar världen efter allt detta?Varför inte låta alla rynkor komma och skåda rynkornas skönhet som talar om att nu kommer en annan tid.Varför inte börja se om sin inre skönhet det som kommer innifrån och består i all evighet?Den inre skönheten i vår Ande är det vackraste som finns och kommer och leva i evig tid tillsammans med Gud.Guds Ande i oss åldras inte utan blir bara starkare och starkare i vår Ande ju närmare Fadershjärta vi kommer.Vad jag menar med detta är att varför söka efter det som är i världen som är förgängligt och kommer och ta slut och till slut dö.Varför söka det som är förgängligt men inte söka det som är oförgängligt som alltid kommer och bestå och det är vår Ande. Är inte vår Ande viktigare som lever för alltid än våra kroppar som ändå är dömda till att dö?Vad har man vunnit av all dess jagande i världen som är förgängligt? Ingenting, tomt och innehållslöst.Sök efter det som är oförgängligt och som alltid kommer och bestå och som har evighets perspektiv.Jesus är hans namn och den resan börjar vid korset där Jesus gav sitt liv för oss.Den andliga resan börjar med att vi ber om syndernas förlåtelse och ber att Jesus kommer in i våra hjärtan.Då kommer du att uppleva glädje i ditt hjära och börjar förstå livets mening som är så mycket mer än världen kan erbjuda.Det som finns i världen är förgängligt men det liv som finns hos Gud är oförgängligt och underbart. Och den börjar här och nu om du säger ditt ja till honom som älskar dig och väntar på dig.Låt dig inte luras av världens lockelser som för dig direkt till förtappelsen ,utan vänd dig om till Jesus som vill visa dig den rätta vägen.Jesus säger: Jag är vägen sanningen och livet.Det står i Guds ord: Smaka och se att Herren är god.Gud välsigne er alla...Kramar Mirre

Av Marit Blomqvist - 17 mars 2007 10:11

Hej på er alla där ute och Gud välsigne er.Jag fick ett ord från Gud idag som jag vill dela med dig.Jag fick ett ord på morgonen där Jesus säger: Om någon slår dig på ena kinden så vänd den andra till, jag tror att den versen står i Jesus bergspredikan.Det behöver inte betyda att någon slår dig ordagrant på kinden utan det kan betyda också att någon förtalar dig eller bär fram osanning om dig eller bär sig illa åt mot dig och mig på något sätt.Det finns en glädje i att inte gå till hämnd eller bli rasande för osanning som gör oss illa. Visst blir man ledssen och besviken och sårad, men det är bättre att vara tyst än börja strida med världen.Det är bättre att ta emot osanning och lida i det tysta när man vet att man tillhör Jesus och att ens hjärta är rent än att gå i full krigsutrustning och gå i hämnd och ge igen. Nej det bäddar bara till att bitter rot växer upp och gör situationen ännu värre än det var innan.Kärleken till vår nästa om det är så en fiende eller vän löser och helar våra hjärtan.Kärleken uthärdar allt och är tålig och mild.Denna underbara kärlek kommer från Gud allena från hans Faderhjärta till oss var och en.Denna kärlek uthärdar allt och denna kärlek är tålig och mild.Gud ska all äran ha och vår tillbedjan, han är vår starkhet välbebrövad. HallelujaGud välsigne er er alla...Jesus älskar dig och mig. AmenKramar till er alla...Mirre

Av Marit Blomqvist - 9 mars 2007 12:12

Matt 5:11 I bergspredikan berättar Jesus hur man kan bli lycklig och tillfredställd i våra liv. Det handlar inte om lycka som är ytlig eller någon människans prestationer utan det kommer av Gud och som är rent och äkta och bestående.Jesus vänder upp och ner världens sätt att se och uppleva lyckan och kärleken som är kortvarig och det består inte.Även kan man se på bergsbredikan att det är barmhärtighetens och fridens budskap till oss och undervisning om hur vi ska förhålla oss till Gud och vad det är som gäller.Det är rak information från Gud till oss utan några omkring valsande budskap.Ett buskap som är given av kärlek till oss och en hjälp för oss att ha dessa ting i våra hjärtan dagligen.Vers 3 står det i levande bibeln. Ödmjuka människor är lyckliga! Himmelriket tillhör dem.Motsvarighet till ödmjuk är stålthet.En stålt människa berömmer sig själv och hävdar sig att veta allt och kunna allt.Man upphäver sig själv till att vara något och att han eller hon är bättre än alla andra och gör som den själv vill. Man kan säga att den människan sätter sig själv som Gud och den människan gör precis som det faller sig in om det är ont har det ingen betydelse. Den själviska och stolta människan trampar på andra människor för att få makt rikedom och bli ärad av lika mäktiga som han eller hon själv. Den lilla människan betyder inte något för den stålte.En ödmjuk människa som har upplevt fräsningen söker efter Guds vilja och hans ledning i alla situationer.En ödmjuk människa bryr sig om andra människor mer än sig själv. En ödmjuk människa tröstar en annan som är sorgsen eller nerslagen på något sätt.En ödmjuk delar med sig av sitt goda och ger kärlek till med människan.Denna ödmjukhet kommer inte av människan själv utan är en följd av när man tillhör Jesus.Jesus var och är en barmhärtig och full av kärlek till människorna och han brydde sig om den lilla människan som ingenting var i andra människors ögon.En ödmjuk människa vill leva nära Gud och böja sig inför honom och söker hans vilja ,inte sin egen.En ödmjuk människa söker inte berömelse och bli ärad av människor utan söker Guds välsignelser.De ödmjuka är anspråkslösa och kräver inget i gengälld av andra människor utan den ödmjuka ger av sig själv och av Jesus kärlek.Vers 6. Saliga äro de som hungra och törsta efter rättfärdighet, de skall bli mättade.(Jag använder även handbok för livet för att du ska lättare förstå)Ovan stående vers kan man översätta med:Lyckliga är det som hungrar och törstar efter att gör Guds vilja, för det skola bli mättade.När du har mött Jesus och hans underbara kärlek till dig så kommer du och törsta och hungra mer av honom i ditt hjärta.Och då vill du inget hellre göra än det Gud vill att du ska göra. Detta blir en glädje i ditt liv att tjäna Gud och du vill inget hellre än att veta vad Gud har tänkt för dig och hur du ska kunna behaga honom.vers 7 Lyckliga är de som visar medlidande, för de ska få medlidande från Gud.Att visa medlidande innebär att man bryr sig om människor. Där någon medmänniska är hatad så ska vi visa kärlek.Där någon har blivit nertramad ska vi lyfta upp denna.När någon är hungrig ska vi ge mat, när någon saknar kläder så ska vi ge dem det.När någon är förbannad av människor så är vi där och hjälper den att resa sig och som kan stödja sig vid oss.Vers 8 Saliga äro det renhjärtade, de skall se Gud.Hand bok för livet står det: Lyckliga är de som hela sitt hjärta söker Gud, för de ska se honom.Söker man Gud från hela hjärtats uppriktighet så kommer Gud att svara på din bön.Söker du Gud med hela ditt hjärta och har ärliga avsikter så kommer han att svara dig.Gud kommer även visa oss saker och ting som inte borde vara i våra liv tex oförlåtelse, kanske en annan vi gjort illa med våra hårda ord eller handlat fel som inte har något gott med sig.Vänta inte med att handla det Gud har påpekat och när du handlar så kommer du bli välsignad.Låt mig berätta en sak: Innan jag blev frälst så var jag i tvist med min sambo om ett par saker.Jag hade köpt en bäddsoffa med mina pengar och som jag ville ha med mig när vi delade på oss och han var lika envis med att behålla den så jag fick den inte.Efter en tid så fick jag låna hans symaskin och något gjorde att jag retade mig på honom och sa att att om inte min bäddsoffa är utanför min dörr så kan du glömma symaskinen för då behåller jag den.Och den är inte vilken symaskin som helst utan den är av den dyrare sorten. Detta var sex år det hände så jag hade glömt hela historien.Tills för någon vecka sedan gav Gud mig en dröm så drömde att jag hade något som inte tillhörde mig och det var symakinen.Något som jag tagit utan lov. Jag lovade i drömmen att lämna tillbaka den för den tillhörde inte mig.Och jag ska ta med mig den nästa gång jag ska till värmland och lämna tillbaka den till den som är ägaren.På så sätt kan även Gud visa vad som vi behöver göra upp med.Jesus älskar dig och vill visa vägen för dig och han vill fylla dig med glädje i ditt hjärta som består.Du är aldrig ensam vad än du går igenom, han kommer och ge dig den styrka och kraft som du behöver.Vila i Herren och känn dig trygg i honom.Han är närmare dig än du kanske tror, han är närmare dig än dina egna kläder.Jesus säger: Tro på mig och tro och på GudUppenbarelse boken 3:20 står det. Om någon hör min röst och öppnar dörren,ska jag gå in till honom.Jesus vill att du ska öppna din hjärtats dörr och låta honom komma in i ditt liv.Han kommer inte med tvång utan han väntar på att du hälsar honom välkommen. Jesus vill inget hellre än att du ska få frid och få syndernas förlåtelse, ber du om syndernas förlåtelse så får du det. Han har betalt priset redan och det är bara säga ditt Ja till honom.Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde som på var och en som tror på honom ska inte gå förlorad utan ha evigt liv. ( Joh 3:16)Du är så älskad och värdefull i Guds ögon och han vill ge dig liv och liv över nog.Du behöver inte längre gå och undra vad som är meningen med livet eller varför jag finns till.Jesus är svaret för oss alla i hela världen.Jag älskar er med Jesus kärlek och Jesus älskar er...Kramar Mirre

Av Marit Blomqvist - 4 mars 2007 16:13

Fil 3: 10Ge upp allt annat i våra liv är det enda sättet att lära känna Jesus och uppleva den mäktiga kraft.Att ge sig till Jesus av hela vårt hjärta det har välsignelser med sig.Kol 3:1-3 Ni fick liv igen, när Kristus upptod från de döda. Rikta därför nu era blickar mot glädjen och de rika skatterna i himlen, där han sitter på hedersplatsen bredvid Gud.Låt himelen fylla era tankar! Tillbringa inte er tid med att oroa er över saker och ting här nere.Ni borde ha lika lite begär efter denna världen som en död människa har.Ert verkliga liv finns i himlen med Kristus och Gud.Underbara ord från Guds ord.Vi behöver inte gå och oroa oss för något här nere och vi behöver inte världens rikedomar.Vår skatt är i himlen och vårt verkliga hem är där tillsammans med Jesus och Fadern.Låt himelen fylla våra tankar står det.Låt inte värdsliga tankar fånga dig för dom vill bara binda dig och förgöra dig.Låt dina tankar vara hos Jesus vår mästare.Han gick i döden för dig och mig för att föra oss tillbaka till Gud igen. Att tillhöra Jesus är det underbaraste som finns och att han älskar mig.Jag har fått frid i mitt hjärta som övergår allt annat.Gud har öppnat mina ögon så jag kan se det som är i världen på ett helt annat sätt. Vänner...Därför säger jag med frimodighet att det finns inget i världen som kan mätta ditt andliga hunger.Det finns inget i världen som kan ge dig det du behöver.Jesus kors är dårskap för världen men för oss som tror är det vår räddning, frälsning.Det som Johannes sa när han såg Jesus. Se Guds lamm som borttager världens synd. Det är genom Jesus vi får liv inte det gamla livet som vi lever utan ett helt nytt liv.Vänd dig om till Jesus. Han är svaret för alla, för hela mänskligheten.Det är hos honom du kan finna din ro och vila.Jesus säger: Jag ska aldrig lämna dig eller överge dig .Jag är med dig till tidens ände.Många människor kanske har svikit dig men Jesus sviker ingen och till honom kan vi ge oss hän för han älskar dig och han vill ta hand om dig. Han ger dig glädje och fröjd i ditt liv. Du kommer och hoppa och dansa när Jesus möter med dig och du kommer aldrig att glömma det första mötet.Jag har aldrig hört att någon sagt att han eller hon har ångrat sig att de gett sitt liv till Jesus. Tvärtom, de vittnar om Guds godhet och omsorg.Jesus älskar dig...och han väntar på ditt JA

Av Marit Blomqvist - 3 mars 2007 15:25

Vi flesta har ju haft tandvärk och en del säger att det är det värsta man kan uppleva.Jag har haft ont i en tand ca två dagar. Alltså rejäl tandvärk så man tror att man ska tappa förståndet.Jag försökte lidra smärtan med tabletter men det hjälpte inte när det var som värst. Tanden var så öm att jag hade svårt att äta och så fort jag kom åt tanden så höll jag på och flyga upp i taket av smärta och jag började även se ut som en hamster.Tll slut så vände jag om mig till min himelska Fader och bad. Hjälp mig och med det samma upphörde det eviga bultandet i tanden.Samtidigt som Gud rörde vid mig så hörde jag en röst som sa...Var helad.Tandvärken försvann och jag känner ingen ömhet i tanden som tidigare. Visst är jag öm på kinden men jag tror att den försvinner oxå. Jag menar att om Gud helar så helar han helt så jag tror att hamster kinden försvinner oxå.Vår himelska Fader är så god och han bryr sig om oss...

Presentation

Omröstning

Har du blivit tröstad eller fått nytt mod då du besökt min blogg?
 Ja
 Nej
 Har inte tänkt på det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards